Ajaib !! Air Rebusan 2 Bahan Ini Sangat Berkhasiat Menyembuhkan Sakit Lutut Dan Cegah Osteoporosis Secara Singkat....(( Yuk Bantu Sebarkan ))

Selama lebih dari 50 tahun, perubahan tulang osteoporosis pada tulang rawan jadi pembicaraan yang serius untuk di pelajari lebih serius, terlebih osteoporosis pada tulang lutut. 
Air Rebusan 2 Bahan Ini Demikian Terkesan Menjaga Sakit Lutut Dan Hindari Osteoporosis Melalui cara Semulajadi 


Saat orang mendengar osteoporosis tulang seperti lutut, pinggul, pergelangan tangan dan pergelangan kaki, umumnya orang berpikir bahawa penyakit osteoporosis tulang itu terjadi pada lanjut usia. Penyakit osteoporosis tulang akang meny3rang tulang rawan artikular. 

Tulang artikular yaitu tulang rawan putih lembut yang menutupi hujung tulang dan membantu sendi untuk bergerak dengan lancar. Hal ini dapat membantu untuk menyerap kemampuan semuanya lutut. 

Permukaan tulang rawan artikular ini dapat rosak kerana cedera semasa aktiviti berolahraga yang terlalu berlebihan. dan bisa juga berpunc4k oleh aktiviti normal sepanjang hari. 

Untuk menolong tulang rawan pada lutut untuk tumbuh kembali seperti sedia kalanya. Anda dapat mencuba ubat herbal apel hijau dan serai yang direbus bersama, lalu diminum dengan cara teratur keseharian untuk memperoleh manfaat yang maksimal. 

Ramai yang sudah cobalah amalkan petua ini berjaya sembuh sakit lutut. Apabila anda ada permasalahan sakit lutut itu bisa lah mencoba ya. Suka sejenak buat. 

Bahan berbahan : 

2 biji apel hijau (p0tong kecil) 
4-5 btg serai (b0leh k3t*uk atau !ris dua) 
Air 1 liter 

Langkahnya yaitu : 

1. Rebus sampai apel jadi lembut (rebus semua dalam 30 min api kecil) 
2. Cuba tus*uk apel tu dalam saat 15-20 min dulu, tengok dah lembut, tutup api. 
3. Sejuk kan (dapat minum masa suam, pastu letak dalam peti sejuk) 

Saran.. 

(1) Bisa tapis apel & serai dan ambillah air saja 
(2) Mengeluarkan serai dan dapat l3burkan apel tu dan minum sekali 
(3) Minum dalam 1-2 kali sehari 

Amalkan sedikitnya 2 bulan. Selamat mencoba! Mudah-mudahan bermanfaat..